Herstellen

Een actieve samenwerking voor snel en duurzaam herstel van medewerkers met klachten.


Uw medewerker is al langere tijd afwezig of is regelmatig ziek. U wilt hem of haar graag helpen door een programma aan te bieden, maar hoe maakt u de juiste keuze? U wilt natuurlijk niet dat uw medewerker na afloop van het programma nog steeds thuis zit.


Wij weten hoe lastig het is om in te schatten welk programma het meest geschikt is. Er is veel keuze en het is belangrijk dat het goed aansluit bij de exacte klachten en behoeften van uw medewerker.  Daarom vindt er bij ons altijd, voorafgaand aan een interventieprogramma, een intake plaats.


Intake Revital Werk

Een intake zet u in als er al langere tijd sprake is van klachten en/of verzuim. Nadat u bij ons een medewerker heeft aangemeld, vindt binnen vijf werkdagen de intake plaats. Een fysiotherapeut met de specialisatie Werk en Gezondheid doet een zorgvuldig onderzoek en brengt in kaart wat de klachten zijn, wat een medewerker mentaal en fysiek aan kan en wat de mogelijkheden zijn voor vervolginterventies. Dit doet de fysiotherapeut aan de hand van vooraf ingevulde vragenlijsten en een uitgebreide intake op locatie bij Revital.


Na afloop ontvang u als werkgever en de medewerker zelf een rapportage. Hierin staat een inschatting van hoelang wij verwachten dat het verzuim gaat duren. Ook adviseren we welk vervolgtraject het meest geschikt is.


Welke resultaten worden met de inzet van de intake behaald

  • Inzicht krijgen in de inzetbaarheid van de medewerker;
  • Advies over het in te zetten beleid (dit kunnen allerlei therapievormen zijn als eventuele multidisciplinaire programma’s binnen de Bolster).


Wilt u meer weten of een van uw medewerkers aanmelden? Neem dan contact met ons op

Contact opnemen
Share by: